Vad är poängen?

Om det är någon som inte har en aning om hur en iller ser ut så ska ni snart få det förklarat, och tro mig det var tydligen rätt svårt att förklara det för tre "smarta" tjejer. haha
-tänk er en jättestor falukorv fast med hår på
-en falukorv, skämtar du eller? Den är ju helt böjd. Varför inte en gurka?
-för att den inte är lika tjock, hallå..

Igår tillbringade jag lite efterlängtad tid hos Martina.. Sen idag har jag firat Linda som äntligen är med i matchen igen med sina 17 sommrar fyllda! Det bjöds på mycket gott som vanligt hemma hos familjen Andersson!
Och nu kan jag äntligen få berätta om min och Maijas present, jag tycker det var en av dom bästa presenterna vi(tjejerna) har kommit på än så länge. Vi bestämde oss för temat rosa, fråga inte varför det blev bara så när vi såg en läcker sak på leksaksaffären. HAHA!
Det blev helt klart en rolig dag att handla alla saker och vi lyckades faktiskt med att bara hålla oss inom rosa.. Presenten verkade iallafall uppskattas =)

Nej nu ska jag kila ner och rota i alla skåp i jakt på lite mer godiiis!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Presenten uppskattades verkligen, har redan terrat Jempa med vattenpistolen o käkat lite godis :-D Thank you girls! <3

2007-07-17 @ 22:28:48
Postat av: Hanna

om sanningen ska fram så var det faktiskt tanken också ;) haha! spara lite godis och såna där jordgubbssugrör till mig bara, annars ;)

2007-07-17 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback