en kick av känsla

På värdshus i medeltidsbyn under Halmstads 700-årsfirande.
Besökare: Har ni kaffe?
Bartender: Nej, kaffe fanns inte på medeltiden.
Besökare: Vad har ni då?
Bartender: Mineralvatten, läsk?









Just nu vill jag inget hellre än att skolan ska vara slut, bokstavligen! jag är så less på allt som har med skolan att göra. Men imorgon är det iallafall nationaldagen och vi är lediga, grymt bra eftersom det ska bli kanonbra väder, så det lär bli klemmingen. Lite sol, en glass och vollyboll, kan knappt bli bättre.
Och på torsdag har jag endast en lektion och det är ett matteprov, lite jobbigt att åka till skolan bara för det men det måstes tyvärr..
Sen på måndag är jag förhoppningsvis ledig, jag hoppas på det iallafall :)

Nej nu ska jag ta och duscha och sen ska jag träffa gnestas coolingar. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback