fosterhem för V och E?

nej inte det minsta roligt. Vad är det här för väder liksom? Och imorgon är det midsommar och då vill jag ha SOL!!

Vi vann iallafall våran match igår och vi står fortfarande kvar som serieledare när sommaruppehållet kommer! Och riktigt glada är vi för det! Även om det inte var en av våra bästa matcher vi spelade igår så skötte vi oss hyffsat och det slutade med en seger till oss på 4-1 =) plus att jag sträckte mig i låret, suck!

Ikväll ska vi iallafall ut och spela volleyboll, kubb och grilla med fotbollen vid badet! hoppas regnet slutar så att vi inte blir genomvåta..


V var hos mig idag, hon och syrran är verkligen som katt och råtta.. Det är bara en tidsfråga innan dom kommer döda varandra. så illa är det faktiskt! Det kom ketchup på golvet, mattan och fåtöljen. Kom någon äcklig och kletig salva på hela golvet,  trappan plus väggen. V sulade ett äpple på dörren så det blev mos och äpple överallt. Det där var bara lite av allt som hände. Dom två är verkligen störda och i en klass försäg, negativt menat!!! Och jag och Carro stod där som fån och garvade ihjäl oss, tänk om dom två nötterna vore syskon, stackars föräldrar!




 


Hur långt är du beredd att gå? Jag finns redan här och väntar på dig. Om du är redo att gå halva vägen så finns jag där och väntar på dig,  jag står snart inte ut! Jag vill ha dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback