går sprit och volleyboll ihop?

Vissa lirar fotboll och andra lirrar fotboll, haha!


Nu sitter jag här med V (som vanligt =P) och väntar på syrran och carro. vi ska kolla på film och ha det mysigt. Hoppas inte Erika och Viveka startat ett nytt världskrig IGEN bara..

Update: Jag och Viveka har iallafall vart överhurtiga och sprungit ändå ut till klämmingen, nöjd över mig själv och SPECIELLT över V.. Med öerhört mycket tjat från hennes sida i stort sätt hela springturen så kom vi tillslut fram.. Det var gnäll om precis allt! Men hon bet ihop och det är jag stolt över. Sen kom Erika och Carro och vi spelade lite volleyboll vilket så småningom spårade ut, HAHAHA!!!
Sen blev det såååklart bad!

Nej nu ropar dom där nere, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback