time will make it be allright?

Ännu en dag har passerat och jag har inte gjort så mycket vettigt på sista tiden. Vissa sommarjobbar, andra åker utomlands, andra umgås med sin familj eller åker på bio. Vad gör jag? det är frågan jag ställer igen och igen.. Sen i söndags har jag knappt gjort mer än att ligga i soffan och kollat på film, visst har jag väl hunnit med att kolla igenom alla gamla tidningar som ligger och samlar damm på min garderob. Men något vettigt kan jag ju inte direkt påstå att jag gjort.

Fast idag var jag med Madde och Martina, men gissa vad vi gjorde? försäkerhetsskull kollade vi på en film, jag menar inte ska jag väl missa en enda film den här sommaren! Nej när sommaren är slut ska jag ha sätt igenom alla filmer på videorullen, ett mål? Ja något måste ju sommaren trots allt gå ut på. Och plus att killarna på rullen är snygga, så kanske en ny hänga-på-videorullen-Hanna har kommit, yeah right!!!

Så om ni söker mig i sommar vet ni vart ni ska leta :P

Imorgon har vi våran sista match innan sommaruppehållet! Vinner vi fortstätter vi vara serieledare! Och vem vill inte fortsätta vara det? Klockan 19:30 på mossen, var cool och kom dit, det här får inte missas!

Seeeyaaa!






Saknar jag dig eller är det saknade av någon jag egentligen saknar? Det känns som en omöjlighet att kunna sluta tänka på dig och om sanningen ska fram så vill jag nog inte det, för jag hoppas att det en dag kommer bli du och jag, det gör jag väl?
Det är tungt att vara stark när man inte klarar av det, det enda jag vill är att du ska finnas här och att allt ska betyda något.. Kommer det någonsin bli så? Det får tiden avgöra, allt det hela känns som en lång väntan på absolut ingenting, jag vill inte ha det såhär! Jag tycker om dig, det gör jag verkligen. men hur länge ska jag orka stå ut med det här, hur skulle jag kunna motstå? Jag hoppas känslorna finns kvar och räcker, jag vet att mirakel inte existerar så varför hoppas? I like you and you know that!


Det här gör mig galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback