tjuvlyssnat

En kille ~20 och två tjejer saktar in stegen utanför stora ingången när en man ~35 närmar sig.
Mannen: Är det din bil det där? (Han pekar på en Porsche Cayenne)
Killen: Ja, lätt.
Mannen: Wow, när köpte du den?
Killen (tvekande och aggressivt): Vafan har du med det att göra?
Mannen: Hej jag heter Per och kommer från polisen.
Killen vänder sig om och börjar springa iväg.

Pappa~40 och son ~6 står på hållplatsen och väntar.
Pappan: Mamma säger att du har kladdat på väggen i vardagsrummet.
Sonen: Det var inte jag?
Pappan: Men det står ju tydligen ditt namn.
Sonen: Någon försöker sätta dit mig!


Tjej 1 ~25: Om man bara någon gång skulle ta med en helt främmande kille hem och ha sex mitt på dagen.
Tjej 2 ~25: Ja, det skulle vara häftigt!
Kille ~22 (från sätet bakom): Hej! Markus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback