You always want that you can´t have

Äntligen med stora bokstäver och utropstecken! Skolan är över, jag har nog inte vart såhär glad på evigheter. Den här dagen har jag väntat på i ett år.. Men jag kommer sakna alla babeees i plugget, vi måste se till att träffas några gånger nu på lovet. Hoppas du har tid med mig Elin? :P Och Linn hoppas du får det så bra på Gotland nu!

Jag är faktiskt lite smått besviken på våra lärare. Vi fick inte ens en kaka eller lite saft, fattigt! Så tur att vi inte köpte något till dom!

Imorgon har syrran skolavslutning och jag tänkte hänga med upp och se hur det är på gamla skolan, träffa några gamla godingar och se hur läget är på freja utan mig! haha!

Nej nu ska mamma och jag fika. Mamma har köpt jordgubbar och bullar, mums! Du får en stjärna i kanten för det här mamma!


Höööörs!

Kommentarer
Postat av: elin

Jag har alltid tid för dig tösen min!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback