Dreams and lies

Vad skrattar du åt din jävla Stig Helmer! Lätt skönaste kommentaren i sälen..
Vi hade det förresten riktigt roligt i sälen,  det var verkligen något att lägga på minnet. Jag får ta och lägga in lite bilder när jag kommer till mamma, så får ni se hur roligt vi hade det :)
Sen i helgen var vi hos Viveka, hur ska man sammanfatta den helgen kort.. Visst vi hade det kul, men helgen var kass och totalt värdelös, det är nog en rätt okej sammanfattning..

 Idag när jag stod och väntade på bussen så var jag en 1 cm från att kliva på en död katt, usch fy fan va äckligt! Det som gömms i snö kommer upp i tö, sägs det ju!

 Livet blir vad du gör det till, glöm aldrig det!

Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback