ett, två, tre....

 Britney är tillbaka och har gjort en show på House of blues. Fast showen varade inte direkt i timmar utan var endas 14 minuter lång, men hallå, det är alltid en start och jag håller stenhårt på den här tjejen, Britney is back, and we all know that!

Dagens
klädsel: ett par jeans från koola Anna, t-shirt från Carlings och min discojacka från hm såklart
skor: ett par höga svart från vagabond
frisyr: just nu en kärringknut, har en hel del kvar att fixa innan pappa kommer
humör: inte det bästa just nu, skulle så mycket hellre ligga kvar i sängen och sova bort hela dagen
positiva: att jag ska till mamma som jag inte träffat på rätt länge och sen att jag ska vara med Maija
negativa: nationella i läs och hörförståelse idag på morgonen, 0,5% laddad inför det
händelse: till skolan och sen ska Maija med mig hem. Läxor, pannkakor och springning står på schemat
inte-vill-göra:  nationella i engelskan och till skolan
vill-göra: åka utomlands eller åtminstone vara hemma från skolan, det mest möjliga i det här läget
efterskolans aktivitet: Maija
älskling: Maija!



Som ni ser är Maija en stor del av mitt liv, hur ska jag klara mig utan henne ett helt år? Saknaden kommer vara oändlig, går inte ens att beskriva för den tjejen hur grymt mycket jag kommer sakna henne. Hur ska mitt liv forstätta här utan henne? Det är bara att vänta att se.. Fast är ändå glad för hennes skull och förstår henne att hon vill åka, vem skulle inte ta chansen att komma bort härifrån? Go for it girl! Det kommer alltid vara du och jag, och så hoppas jag det förblir! Love to you



 Jessica Alba är så grymt snygg, svårslaget

Kommentarer
Postat av: Maija

Maija all over the place, i like it! ;)

2007-05-04 @ 22:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback