grattis FJORTIIIIS...

  




Idag är det ysters fjortiiiiiiisdag, baaaah gryyyymt! "kul"
Jag hade som vanligt ingen fantasi så köpte ett nagellack, ett läppglans, en chokladask och en ring med ett B skriviet på, för dom som inte vet så står det för Bill(enligt mig kan man inte ens kalla det musik) Så jag tyckte hon kunde behöva den så jag slipper se hennes händer helt nerkladdade, är det värsta jag vet nämligen, usch!
Så det har blivit god mat, bullar, kakor och tårta för ett år framöver nu. Galet gott, åt säkert 34785 bullar och 475214 kakor, men det förtjänade jag såklart =) Min syster slår allt, älskar henne över allt annat!


Om 10 dagar fyller jag 17, "yes" 17 är kasst!

Nu ska jag ta tag i en dammig hög med läxor, eller så kollar jag på tv eller så kanske jag måste läsa någon tidning jag hittar i någon låda, plugg är överskattat..

Vi hörs vinnare och förlorare, det är vi alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback