look at this!

Godmorgon! Idag blev det dessvärre ingen skola för mig, men jag klagar inte det minsta på det, snarare tvärtom. Jag hade så fruktansvärt  ont i magen när jag vaknade i morse, fast det har släppt nu som tur är.
Och självklart är vädret kasst, jag hade hoppats på lite sol och värme så jag kunde ligga ute i solen ialalfall, men det var väl dumt att hoppas på det.. haha!


 I adore her!


Så idag har ju redan hunnit med att dammsuga hela huset, plockat ur och i diskmaskinen och startade att tvätta fönster men där tog det stopp med var-dukitg-och-gör-pappa-glad saker..
Och plötsligt blev jag såååå sugen på godis, asså varför gör jag ens såhär mot mig själv? det är stört. Jag menar vad kan vara viktigare för mig än att få äta godis, men jag ska fan inte torska pga av mitt enorma godissug, suck!





                                                                                                                                                                            

Den sorgligaste saken i världen är att älska någon som brukade älska dig. Du spelar ett spel jag inte har en aning om hur det ska gå till, och jag vill nog inte att du lär mig reglerna heller.                        
♥            



                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback