något är trasigt som inte går att laga

Godmorgon alla skoltrötta och morgonpigga..
Jag sitter här som vanligt och väntar på pappa, att jag aldrig lär mig att jag alltid blir klar före, så varför inte ta och sova lite längre, strunt samma..
Idag när jag satt och åt frukost började jag tänka på hur det skulle vara att vara blind, det skulle nog vara värre att bli blind nu typ än att vara det sen man föddes, för tänk vad jobbigt när man har kunnat sätt och liksom prövat på att kunna se, har man vart blind från början så har man aldrig fått uppleva det som alla andra har, det skulle vara hemskt att vara blind, tänk om man var med i en bilolycka och blir blind, jag ryser när jag ens tänker på det, hellre döv än blind.

Nej nu ska tänderna borstas så att pappa slipper vänta på mig..
Försök njuta av dagen, I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback