Därför ljuger vi oss lyckliga

Förlåt men jag har verkligen tappat intresset för det här med bloggandet, och jag kan faktiskt inte skylla  på att jag har alltför mycket att göra om dagarna för det vore en lögn till 100%..
Så frågan är väl vad jag gör om dagarna som får tiden att gå så fort ändå.

Idag har jag vart ledig från skolan, gaaalet skönt och det behövdes ska jag tala om. Så dagen har jag tillbringat med Lina, vi har solat och simmat och nu sitter jag här och gör inget vettigare än att rulla tummarna minut efter minut..
så min kväll lär ju tillbringas framför tv:en, och möjligen här framför datan. Den här kvällen kommer bli sen att glömma..


När allt känns meningslöst vad gör man då för att få upp glöden igen?






Tillsammans är man mindre ensam, jag saknar dig något så enormt Maija!♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback