därför ljuger vi oss lyckliga


Jag och tröttnatt på det här med bloggandet, helt klart.. Men det var ett tag sen så tyckte att det kunde behövas ett inlägg.
Nu är det äntligen lov.. skoltrött är nog ett ord som stämmer in rätt bra i den här situationen.
Igår var vi på bio, såg 1408. Den får nog 3 stjärnor av 5. Den ligger väl någonstans där i mitten, varken bra eller dålig. För mycket tänkande och lite halvseg ibland, men i andra stunden bra!


Nu ska det upp och solas och simmas! På återseende? Mycket möjligt!


Finns förmyckte i tankerna för att kunna förmulera sig rätt, kanske blir ett försök någonanna gång







Förbjuden att minnas, livrädd att glömma! ♥

I forgive but I don´t forget!

Kommentarer
Postat av: Maija

Jag saknar dej.

2007-11-03 @ 19:29:39
Postat av: Martina

Aaaahh.. Nu undrar du varför jag är så poppis va? ;) Det är Johanna i min klass som beundrar mig så att hon vill pussa mig i nacken. Mer än så är det tyvärr inte :P

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback