Jag gråter av glädje!

Det var nog det bästa som kunde hända. Jag fick nyss världens underbaraste samtal. Jag förstod inte vem det var först för jag var verkligen inte inställd på det. Men det var precis som om jag drömde, vilken känsla.
Jag kan inte ens uttrycka mig med ord hur enormt glad jag blev.
För varje gång jag hör din röst märks det hur galet mycket jag saknar dig, och det konstiga är ändå att det känns som om vi sågs förra veckan när man pratar med dig. Allt känns precis som vanligt mellan oss och det är en sån enorm lättnad. För om det inte vore så vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Jag skulle nog långsamt gå sönder.

Att tillägga att jag älskar dig behövs nog inte efter det här! ♥

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej gumman
Är det mej du syftar på?

Postat av: Maija

("v")

2007-10-15 @ 23:49:33
Postat av: desssssan

din farmors inlägg, HAHAHAHAA för roooooooligt

2007-12-04 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback