en mästare på tv-spel

hallå där.. Märkte nyss att det var ett bra tag sen jag skrev i min blogg. Jag har blivit riktigt kass på att skriva. Men jag har vissa perioder då jag skriver asmycket och andra inget alls.
Skolan har iallafall dragit igång och jag är knappast glad för det, så sega och tunga mornar är jag verkligen inte van med. Och det känns ju lite halvt att vara "sjuk" första dagarna =P

Helgen har iallafall speedat på i ett riktigt högt tempa.
I fredags blev det middag med Maija, Linda och Viveka eftersom Maija (åkte idag) är i Spanien.. Kommer sakna den tjejen så ruggigt mycket men är ändå så enormt glad för hennes skull, Äh det är bara 3 månader kvar tills jag får träffa henne igen och det överlever jag förhoppningsvis. Får väl bomba henne med sms och telefonsamtal. =)
I lördags hade mormor sin 70-årsfest och jag hade väl inte så stora förväntningar om den kvällen. Vad jag tyckte om den kvällen är svårt att avgöra. Hade dansbandsmusiken kvar i huvudet ett antal timmar efter men mormor verkade ha trevligt och det var faktiskt huvudsaken..

Nej nu ska jag ta och fixa fram lite träningskläder sen är det träning som gäller,
So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Kul att du är på G igen. Du tycker ju du har en tokig farmor. Idag har jag varit hos Ingela best. tid , på Konsum och Apoteket samt vid bankomaten När jag kom hem hade jag olika skor på fötterna :-)
Kan det bli tokigare?

Postat av: Maija

Heeej älskling! Har haft det jätte bra de första timmarna, dock lite kommunikations problem. Skönt med internet. Din farmor är för rolig. Saknar dej stump.

2007-09-03 @ 20:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback