fake it ´till you make it

Hallå alla morgonpigga!
Allt har vart galet och lite till, tiden bara rinner en ur händerna.

Vart ska man börja egentligen? Matchen gick åt helvete men vi är ändå klara för trean vilket väl är ett lite plåster på såren, men det känns ruggigt hårt att vi blev "snodda" på förstaplatsen nästsista matchen, men det är smällar man får stå ut med för vi har haft en kanon säsong annars så någongång måste väl en svacka komma.

Äntligen har helgen kommit igen, dom är så gaaaaaalet efterlängtade nu får tiden, och man hinner knappt ut genom dörren på helgerna innan en ny skolvecka har startat, det är kasst!
Nej om man kanske skulle ta och borsta tänderna innan pappa kommer så han slipper klaga på att jag aldrig är klar i tid vilket ändå är helt fel för det är jag ALLTID! Här kommer jag!


Seeeee you soon!



Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej tjejen, precis som du själv säger det kan ju inte gå på räls hela tiden. Men ni kommer igen ju. Kram Kom gärna och hälsa på min blogg nån gång. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback