I want your soul!

Ännu en tisdag har kommit och jag är ledig idag, eller egentligen inte ledig men Ingela(min praktikplats) var ledig idag. Så jag klagar inte det minsta. Såna här dagar behövs verkligen någongång ibland..
Just nu håller jag på och letar efter lite låtar att lägga in på luren, fast framgångarna är inte så speciellt framgångsrika.
Någon som har någon bra låt på lager så säg till.

Idag ska jag och Sandra ha en pyssla-om-oss-dag med bubbelbad, ansiktsmask, peeling, vaxning, brun-utan sol och självklart lite fruktsallad. Känns ju lite fel att käka på pizzerian en sån här dag.

Nej om jag skulle ta en titt förbi gymmet innan sandra ringer, eller så blir det lite mer tv-tittande, kan inte riktigt bestämma mig!



Sköt om er och njut av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback