Raggarfest här kommer jag!

 
Var man Sandy upp i dagen igår eller vad ;)
Igår var det raggarfest (50-60 tals fest) snacka om att det verkligen blev en kväll att minnas! alla var verkligen fixade till 100.
Brylkrämen och lockarna var framme och musiken var verkligen perfekt!
Men det blev lugnt för min del eftersom vi har match mot Nykvarn idag och den måste vi vinna..

Var ett bra tag sen jag skrev i bloggen och jag får klagomål från alla håll och kanter. Men jag har en svacka i bloggvärlden just nu och vet inte alls vad jag ska skriva konstigt nog, känns som dom som ändå läser min blogg ändå vet vad jag gör om dagarna..



På återseende!
 

Kommentarer
Postat av: Maija

Nej det är det jag inte gör! Därför vill jag veta:D

2007-09-17 @ 15:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback