your smile makes me smile..

OJ vad länge sen jag skrev här. Men bloggen har jag tröttnat på. men nu fick jag något ryck..

Vart ska man börja egentligen? sommaren är förbi och det har vart ett helt galet sommarlov.. Allt och inget har hänt. Aaa så skulle man nog kunna sammanfatta det lite kort.. Jag orkar inte gå in på några detaljer så jag låter det vara så..

Skolan har dragit igång igen och det är samma visa som alltid.. låååånga dagar, plugg och supertrist, skönt med bara ett år kvar.. Men ändå lite panik, om ett år är jag klar, vad ska jag göra då?
Helt plötsligt blev allt så himla seriöst och allvarligt..

Nej mina ord är slut, konstigt nog, borde kunna skriva en uppsats.. Jag är nog ingen bloggare.. Nu ska jag lägga mig och sova..

God natt..




Vi satt och snackade lite minnen från sommaren då Elin försöker minnas lite från sin semester och några hon träffade där..

-Vart var dom ifrån då?
-Jag vet inte riktigt, men därifrån Dalarhästen kommer ifrån.
-Dalarna kanske?
-Ja precis det stämmer..

Dagens skönaste! ♥

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha åh vad jag är smart! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback