worth a try?

2008 är här och det är mitt år. All gammalt skit ska läggas bakom mig och jag ska bara le och ha kul det här året..

2007 har gått oerhört snabbt. Det har vart ett år av glädje, smärta, roliga kvällar, mindre roliga kvällar, skratt, gråt, kompisar, festande, mysiga hemmakvällar med familjen, en hel hög med filmkvällar, bråk, skvaller, arena, mobiltappande, solande, fotboll, beachvolleyboll, tröstande, flörtande, kvällsdopp, REGN, singstar, tv-spel, saknad, shopping, göra bort sig, galenskap, spelkvällar, promenader.. Skulle kunna hålla på i evigheter och sammanfatta det här året. Det har vart som en berg-och dalbana..

Hoppas på att 2008 blir minst likabra! håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Billie

Ta dig i kragen flicka!moahaha! dags att uppdatera, kanske av din händelserika helg?

Postat av: Linda

Alldeles för dålig uppdatering Hanna! Skärpning ;-)

2008-03-11 @ 19:52:55
URL: http://landersson.blogg.se
Postat av: hanna

jag har lagt ner mitt liv som bloggare vänner!

2008-03-22 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback